vineri, 9 ianuarie 2009

dEcLaRaTiE dE dRaGoStE

Ce bine ca esti, ca arzi pentru mine....si asta ma face sa ma mistuiesc in ardoarea ta:tu esti flacara si eu lumanarea,tu esti lumina asupra intunericului meu,tu esti hrana si eu pradatorul,
tu esti marea si eu pamantul,tu esti rabdarea si eu impulsivitatea, tu esti pacea si eu vrajba,
tu esti muzica si eu dansul,tu esti lungimea si eu masura,tu esti inceputul si eu sfarsitul,
tu esti credinta si eu necredinta, tu esti apa si eu focul,tu esti perseveritatea si eu cedarea,
tu esti vointa si eu resemnarea,tu esti remediul nebuniei mele, tu esti tot ceea ce eu mi-am dorit...ceea ce as fi vrut sa fiu si nu sunt: implinirea mea. Ah, iubitule, vreau sa ma pierd in tine..sa uit de mine...esti limita sufletului meu care hoinareste,aparent, fara limite. Esti linistea mea, esti umilinta mea, pacea mea interioara...fericirea mea.

Niciun comentariu: